Sidevisninger i alt

søndag den 18. september 2011

AdoptionsBloggen er lilla, for der skal ske noget NYT

Farven lilla er ikke kun titlen på en fantastisk film om stærke kvinders kamp for et bedre liv. Det er i flere kulturer kendt som symbolet på genfødsel, det at få et nyt liv...en ny begyndelse. Om ganske få uger lancerer jeg et nyt website, hvor det er mere overskueligt at se, hvilke services jeg tilbyder. Både som indehaver af formidlings- og coachvirksomheden, AdoptionsCoachen.dk, der er for alle med tanker om eller erfaringer med adoption. Men også som fortsat sparringspartner for andre, der lader sig inspirere af mit arbejde og nu ønsker selv at gå målrettet efter det projekt eller den ekstra livsglæde, de drømmer om.


Ufrivillig barnløshed er ønsket om en ny begyndelse.
Adoption er en ny begyndelse per definition.
Det handler om at identificere de ressourcer og den viden, som svære livsprocesser kan afstedkomme. Det gælder, hvad enten vi er ufrivilligt barnløse, arbejdsmæssigt stressede, lader os bremse af dårligt selvværd, har det svært som forælder eller lider i vores eventuelle parforhold. Vi lærer noget, men kun hvis vi vil, og hvis vi takker nej til offerrollen. Det er der heldigvis mange, der ved, tror jeg, ikke mindst fordi jeg får henvendelser fra folk uden for adoptionsverdenen, der gerne vil have et kortere eller længere coachforløb i selve det at målstyre sig ud af en vanskelig livsproces, præcis som jeg selv har måttet gøre. Op til flere gange.

Jeg mildest talt glææææder mig til mit nye websted, der fortsat vil indeholde info om alt, hvad jeg laver i forbindelse med AdoptionsCoachen.dk, inklusiv et vink om det nyeste indlæg her på Adoptionsbloggen. Det sker under farven lilla, for ufrivillig barnløshed er håbet om en ny begyndelse. Adoption er manifestet for en ny begyndelse, og enhver svær livsproces er starten på en ny begyndelse, hvis vi vil det. Kort sagt:

At every end - there is a new beginning


KOMMENDE KONKURRENCE: Når det nye website er uploaded, fejrer jeg det med at sende Henrik Lunds og Liller Møllers vidunderlige tegnefilm om adoption ("Hvilken Planet kommer du fra") til den af jer, der sender mig den bedste mail på 3 linjer direkte fra kontaktstedet på sitet. I mailen skal du fortsætte sætningen: Det vigtigste tidspunkt i mit liv hvor jeg fik en ny begyndelse, var da jeg...


Mange hilsner fra
Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar